emeliefrisk

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Tisdag 16 Oktober

Av Emelie Frisk - 16 oktober 2012 13:09


Nu var det länge sedan jag uppdaterade sist,

men fick senast idag en ''förfrågan'' om att börja igen..

Så varför inte! ;)

Här hemma är det väl en del som hänt,

September var en riktigt jobbig månad,

men nu är den över och vi är redan ganska långt inne i Oktober :)
Det vankas snart jul också,

så många tankar går till att klura ut julklappar m.m

Men det mesta planeras att inhandlas på Gekås,

ska dit i slutet på November med Nathalie!

Idag är jag ledig - super skönt!
Har ringt lite viktiga samtal idag,

bland annat har jag ringt och sagt upp vår lägenhet.
Så är det någon som är intresserad i en ljus & fin 3:a på Blomkransen,

hojta till! :)

Nu tänkte jag försöka ta och plocka lite,

ringa upp Nathalie (telefonen ringer hela tiden idag :p),
sen ska jag bara njuta av den här mysdagen med våra två små! <3


// Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:11

En sak jag faktiskt reagerar på ibland är hur ofta vissa faktiskt har barnvakt..?Det här är en fråga som diskuteras ofta, överallt.Och även om andra egentligen inte har med det att göra, så funderar faktiskt även jag ibland på hur vissa faktiskt ''...

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:00

Vi har funderat ett tag på att kanske bygga en lekstuga till Erik & Saga i sommar, men vi kan inte riktigt bestämma oss om det är någonting dom kommer leka i nå speciellt?Jag hade en lekstuga när jag var liten som jag ALDRIG lekte i, det där är j...

Av Emelie Frisk - 12 augusti 2012 09:09

Har tänkt i flera dagar nu att jag ska försöka uppdatera här inne, var verkligen på tiden.Men har varit lite smått osäker på om jag skulle försöka sätta igång igen, men har nu bestämt mig för att försöka iallafall!Här hemma rullar saker & ting på...

Av Emelie Frisk - 10 maj 2012 11:03

Länge sedan sist, som vanligt!Men mycket händer just nu, som exempel sitter jag just nu i Sveg och pågår en intensivkurs här. Det går framåt, men måste erkänna att det är svårare att köra här en vad jag trodde. Svårare än hemma. Dels för at...

Av Emelie Frisk - 1 april 2012 22:24

Skulle slutat mitt vikariat på ängslunda igår, men blev hemma sista dagen tråkigt nog med VÄRLDENS magont. Mensvärk, vilket jag inte haft på flera år..Hualigen så förbaskat ont jag hade!   Men idag har jag spenderat dagen i Valbo med Mamma, P...

Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag tillsammans med min familj & vänner. Samt om mina intressen tex. inredning, kläder m.m. Sen kommer jag skriva lite mer privata inlägg om problem och jobbiga perioder jag eller min familj går igenom!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards