emeliefrisk

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Torsdag 10/5 -11

Av Emelie Frisk - 10 maj 2012 11:03


Länge sedan sist, som vanligt!
Men mycket händer just nu,

som exempel sitter jag just nu i Sveg och pågår en intensivkurs här.

Det går framåt,

men måste erkänna att det är svårare att köra här en vad jag trodde.

Svårare än hemma.

Dels för att jag inte känner till vägarna,

och dels för att det är många, många mindre vägar med många olika regler,

olika regler överallt dessutom.

Men som sagt det går framåt,

så efter morgondagens två körlektioner får vi se vad körläraren säger.

Kan bli så att jag kanske kan åka upp en sväng till nu i Maj,

och köra någon gång extra.
Känner själv att det vore skönt,

för att vara på ''den säkra'' sidan förhoppningsvis! :)

Så just nu består mina dagar av körlektioner, teorilektioner,

själv studier också lite tv-tittande förståss.
Men ikväll kommer P upp hit & spenderar natten här med mig,

så jag kan åka hem med honom imorgon,

efter jag är helt klar på körskolan.
Barnen soveri Lottefors i natt.

Annars består vår vardag av Jobb, Dagis & ''skola'' :p

P har börjat någon kurs genom arbetsförmedligen,

vilket verkar gå bra tror jag.

Jag jobbar ganska mycket i Arbrå just nu,

och har schema där tills jag börjar mitt sommarvik i Bollnäs.

Så jag har ganska fullt up just nu,

vet inte ens riktigt hur jag ska ha tid att boka in introdagar inför sommarviket heller :P


Sedan är det många tider m. halkbana, risketta o.s.v o.s.v

Plus att jag fyller år på söndag,

men jobbar dag då, så förhoppningsvis blir det ganska lugnt!
Jobbar dessutom Måndag & Tisdag också så!

Nä, nu blir det bara surr.
Men känns skönt att skriva av sig lite då jag får mer perspektiv på vad som skall ske.

Hualigen, hur skall jag hinna med? :p



//Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:11

En sak jag faktiskt reagerar på ibland är hur ofta vissa faktiskt har barnvakt..?Det här är en fråga som diskuteras ofta, överallt.Och även om andra egentligen inte har med det att göra, så funderar faktiskt även jag ibland på hur vissa faktiskt ''...

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:00

Vi har funderat ett tag på att kanske bygga en lekstuga till Erik & Saga i sommar, men vi kan inte riktigt bestämma oss om det är någonting dom kommer leka i nå speciellt?Jag hade en lekstuga när jag var liten som jag ALDRIG lekte i, det där är j...

Av Emelie Frisk - 16 oktober 2012 13:09

Nu var det länge sedan jag uppdaterade sist, men fick senast idag en ''förfrågan'' om att börja igen.. Så varför inte! ;)Här hemma är det väl en del som hänt, September var en riktigt jobbig månad, men nu är den över och vi är redan ganska lå...

Av Emelie Frisk - 12 augusti 2012 09:09

Har tänkt i flera dagar nu att jag ska försöka uppdatera här inne, var verkligen på tiden.Men har varit lite smått osäker på om jag skulle försöka sätta igång igen, men har nu bestämt mig för att försöka iallafall!Här hemma rullar saker & ting på...

Av Emelie Frisk - 1 april 2012 22:24

Skulle slutat mitt vikariat på ängslunda igår, men blev hemma sista dagen tråkigt nog med VÄRLDENS magont. Mensvärk, vilket jag inte haft på flera år..Hualigen så förbaskat ont jag hade!   Men idag har jag spenderat dagen i Valbo med Mamma, P...

Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag tillsammans med min familj & vänner. Samt om mina intressen tex. inredning, kläder m.m. Sen kommer jag skriva lite mer privata inlägg om problem och jobbiga perioder jag eller min familj går igenom!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards