emeliefrisk

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Frisk - 1 april 2012 22:24


Skulle slutat mitt vikariat på ängslunda igår,

men blev hemma sista dagen tråkigt nog med VÄRLDENS magont.

Mensvärk, vilket jag inte haft på flera år..
Hualigen så förbaskat ont jag hade!


Men idag har jag spenderat dagen i Valbo med Mamma, Pappa & Saga.

Hittade lite fynd,

1st SÄNGSTOMME (aspelund, ikea)
1st Längre LINNE blått (h&m)
1st LEGGINS svarta (h&m)

1par ÖRHÄNGEN (h&m)

1st ''&'' med texten ''Du&Jag'' (småsak)

5st INNERKUDDAR (ikea)

2st CYKELHJÄLMAR (biltema)

& lite mer smått och gott!


Imorgon får vi se vad som händer,

om det blir jobb för min del eller inte.

Har iallafall skrivit upp mig hela dagen!

Blir det inge jobb på förmiddagen åker vi till P's farmor när vi lämnat barnen på dagis,

då P's pappa ska åka hem till Nässjö senare under dagen.


Vi har också funderat mycket på det senaste huset vi var och kikade på,

och funderar faktiskt på att åka och kika på det igen.

Var en del på besiktningsprotokollet vi behöver kolla upp,

blandannat fukt på vinden.

Tänkte försöka kika hur pass ''mycket'' det är..

En sak vi kommer behöva göra också ifall vi bestämmer oss för att köpa huset är att dränera det,

vilket heller inte är så där jätte billigt ;)

Men är inte vinden så ''hemsk'' kanske det faktiskt är värt att riktigt tänka på!


Mycket funderingar just nu!

Så är det!

Nu måste jag försöka få våra två små att somna,

dom är nämligen fortfarande vakna.

Konstigt nog, eftersom ingen av dom sovit middag! 


OVER AND OUT /e

Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag tillsammans med min familj & vänner. Samt om mina intressen tex. inredning, kläder m.m. Sen kommer jag skriva lite mer privata inlägg om problem och jobbiga perioder jag eller min familj går igenom!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards