emeliefrisk

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Lördag 24/3 -12

Av Emelie Frisk - 24 mars 2012 09:03


Fick hem nya HM-katalogen igår så har kikat igenom lite nu,

Jag, Mamma & Mormor planerar en Gävle-tripp nu någon dag till veckan eller veckan efter det.

Så har hittat en hel del TILL MIG själv, hör & häpna :)

Lägger ut en bild på det jag funderar att kika på i butiken,

är så roligt med H&M eftersom man får så himla mycket för pengarna!


 


Idag blir det bara lugnt här hemma,

barnen vaknade vid 7 imorse.

Alltså en ganska lagom morgon tycker jag,

mysigt att ta det lungt så här på morgonen & bara mysa! :)

Ikväll ska barnen sova hos sin farmor,

så vi får se hur det går :)
Dom har nämligen bara sovit där 1 gång (en varsin gång),

när dom var ca. 6mån gammal.

Men det skall nog gå bra.


Jag & P tänkte passa på att gå över till Mattias & Jenny & spela lite sällskaps-spel.

Gissar på att P's pappa gör oss sällskap eftersom han kommer hem nu i eftermiddag!


Nä, nu ska jag ta och ta hand om griniga barn.

Äta frukost, klä på oss o.s.v

Sedan ska nog barnen få sätta sig och ta det lugnt framför en film eller nått,

då det har varit fullrulle sedan dom vaknade :)

Jag tror jag faktiskt ska ta & kika om jag hittar nå fina kläder attr införskaffa åt barnen,

iallafall åt Erik då han behöver tröjor.

Har faktiskt fått smak på att köpa begangnat,

förut skämdes jag nästan för att dom andra som köpte begangnat.

Men har man ganska höga krav på det man köper,

alltså att det är använt av bara ett barn & i nyskick tillexempel.

Då känns det faktiskt helt okej,

är ju hur billigt som helst ju!


Barnen växer ju så det knakar i den här åldern! :p


Nä, nu får det räcka med skriverier just nu,

nu ska jag gå och agera mamma igen! :D hehe!


Over and out /e 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:11

En sak jag faktiskt reagerar på ibland är hur ofta vissa faktiskt har barnvakt..?Det här är en fråga som diskuteras ofta, överallt.Och även om andra egentligen inte har med det att göra, så funderar faktiskt även jag ibland på hur vissa faktiskt ''...

Av Emelie Frisk - 21 mars 2013 21:00

Vi har funderat ett tag på att kanske bygga en lekstuga till Erik & Saga i sommar, men vi kan inte riktigt bestämma oss om det är någonting dom kommer leka i nå speciellt?Jag hade en lekstuga när jag var liten som jag ALDRIG lekte i, det där är j...

Av Emelie Frisk - 16 oktober 2012 13:09

Nu var det länge sedan jag uppdaterade sist, men fick senast idag en ''förfrågan'' om att börja igen.. Så varför inte! ;)Här hemma är det väl en del som hänt, September var en riktigt jobbig månad, men nu är den över och vi är redan ganska lå...

Av Emelie Frisk - 12 augusti 2012 09:09

Har tänkt i flera dagar nu att jag ska försöka uppdatera här inne, var verkligen på tiden.Men har varit lite smått osäker på om jag skulle försöka sätta igång igen, men har nu bestämt mig för att försöka iallafall!Här hemma rullar saker & ting på...

Av Emelie Frisk - 10 maj 2012 11:03

Länge sedan sist, som vanligt!Men mycket händer just nu, som exempel sitter jag just nu i Sveg och pågår en intensivkurs här. Det går framåt, men måste erkänna att det är svårare att köra här en vad jag trodde. Svårare än hemma. Dels för at...

Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag tillsammans med min familj & vänner. Samt om mina intressen tex. inredning, kläder m.m. Sen kommer jag skriva lite mer privata inlägg om problem och jobbiga perioder jag eller min familj går igenom!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards