emeliefrisk

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Frisk - 12 augusti 2012 09:09


Har tänkt i flera dagar nu att jag ska försöka uppdatera här inne,

var verkligen på tiden.
Men har varit lite smått osäker på om jag skulle försöka sätta igång igen,

men har nu bestämt mig för att försöka iallafall!

Här hemma rullar saker & ting på,

vi har lagt husletandet på hyllan nu ett tag p.g.a att det är mycket som händer runt om kring just nu.
Jag har precis klivit av mitt sommarvikariat men kliver på ett nytt i slutet på den här månaden igen.
Patrik har fått säsongs-jobb i Stockholm,
så just nu åker han iväg mellan söndag e.m och torsdag e.m varje vecka.
Men det funkar bra & han trivs så!

För barnen innebär det en del ändringar på dagis så klart,

många tidiga & stressiga mornar för deras del.
Och antar att det kommer bli ännu stressigare nu när jag inte har ett schema att gå på,

iallafall inte innan nästa vikariat börjar.


Så så ligger saker & ting till just nu iallafall.


Just nu sitter barnen och kikar på Lejonkungen, Patrik sover fortfarande.

Det är Patriks tur att ha sovmorgon idag när det är söndag,

och jag hade igår.
Så himla skönt att kunna dela upp helgen så man får sova ut en dag i veckan iallafall! :D

Snart ska vi åka iväg till mormor & morfar & hämta deras husvagn..

Patrik hade tur att han ska få låna deras husvagn & sova i där borta,

då det blir såå mycket billigare en att hyra nått.
Så vår dag ser ganska rörig ut, stressig och så!
Brukar bli så på söndagar :/ med all packning & så..


Känns dock lika tungt varje gång han åker trots att jag vet att han kommer på torsdag igen!
Men konstigt vore kanske om man inte kände så!?
Jaja, vad vet jag.. :p

Nu ska jag ta tag i disken (plocka ur maskin) och sen mysa med mina juveler innan vi ska väcka P :)

//Emelie


Presentation


Här kommer ni få läsa om min vardag tillsammans med min familj & vänner. Samt om mina intressen tex. inredning, kläder m.m. Sen kommer jag skriva lite mer privata inlägg om problem och jobbiga perioder jag eller min familj går igenom!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards